Škoda Kodiaq RS – brumlající medvěd

Na přelomu roku jsem měl opět možnost usednout za volant největšího SUV značky Škoda Auto. Definici segmentu SUV, tedy sportovně užitkových vozů, se mnohým zástupcům nedaří zcela splňovat. To z mého pohledu neplatí o Kodiaqu, konkrétně o tom, jenž hrdě nese znak „RS” na masce chladiče. Druhé setkání s brumlajícím Kodiaqem pro mě bylo stejně zábavné jako to první, praktický interiér a nádech sportovního ducha mě jednoduše baví.

Při prvním setkání s Kodiqem RS jsem chválil líbivý design, který většinu kolemjdoucích nenechal klidnými. Bude tomu sedm měsíců a Kodiaq i nadále umí zaujmout. Především pak mimo Prahu či Mladou Boleslav. Při projížďce Vrchlabím se jednoduše stanete středem pozornosti. Tohle auto má prostě slušnou dávku sex-appealu. Známé klišé, že kola dělají auto, platí v případě testovaného Kodiaqa dvojnásob. Dvacetipalcové antracitové disky kol z lehké slitiny Xtreme dodávají Kodiaqu neskutečný šmrnc. Pozornosti neuniknou ani červené brzdové třmeny, dvě chromové koncovky výfuku či modrá metalická barva Race Blue. Co se týče chromových koncovek výfukového systému, tak poctivou je ta v levé části. Pravá koncovka vypadá identicky, nicméně po cca deseti centimetrech narazíte na záslepku. V aktuálním chladném počasí se taktéž jednoduše provaříte, jelikož výfukové plyny vystupují pouze z levé koncovky. Nicméně z pohledu designu je vše v naprostém pořádku. Pokud chcete vědět více o designu vozu, interiéru a jeho praktické stránce, přečtěte si předešlý článek. Naleznete tam i kompletní fotogalerii.

Test Škoda Kodiaq RS 2,0 Bi-TDI 4×4 – Síla dvou písmen

Zde naleznete aktuální fotogalerii, kdy Kodiaq zapózoval na mírně zasněžené cestě s úchvatnou krajinou Krkonoš.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *